Thursday, January 29, 2009

Australia Day

Isnin lalu 26.1.09 cuti umum untuk Australia day..aku pun tak maklum asal jatuh pada hari tu....sorry r tak sempat nak buat researchhh...tap yg pasti aku tak lepaskan peluang nak menyambutnye...kebetulan sorang kawan dari UNSW ajak aku keluar....ade pesta katenye...aku pun keluarla waktu petang...dalam kul.....so kiteorang jalan2 kat darling habour...ramai jugak orang.....penat gak pusing satu darling habour.....sempat makan kat fish and chip shop...sambil santai mengadap port kat darling habour.....lepas tu sempat ktorang g hayde park....ade gak pesta kat sane...ade konsert...gerai etc..paling penting aku dapat keluar dri ryde...sebab tension asyik buat research...yg best..sambil jalan2 kiteorang discuss pasal progress masing2...seronok and lega bile dapat luahkan segala masalah, cabaran and bertukar2 pandangan.....so kami pun sesame igt mengingati dan beri semangat....tap sebelum balik..hujan lak turun...nasib dah abis jalan....

No comments: